Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Mια μικρή εισαγωγή...



Hellooo, σε όσους διαβάζουν αυτή την στιγμή!

   Το όνομα μου είναι Εμμανουέλα, αν και έχω πλέον μείνει ως Έμμη. Εδώ και αρκετό καιρό αναρωτιέμαι πως θα μπορούσα να εκφραστώ, χωρίς να με πάρουν με τις πέτρες. Ύστερα από αρκετό ψάξιμο, αποφάσισα να ανοίξω ένα blog (πφφφ, μεταξύ μας είμαστε... Ήταν ό,τι πιο πρόχειρο μπορούσα να σκεφτώ).

    Για να μην σας κουράζω, εδώ θα γράφω ό,τι μου έρχεται στο μυαλό. Οποιαδήποτε σκέψη, όποιον προβληματισμό έχω. Ελπίζω κάποιος να εκτιμήσει την δουλειά μου και να με ακολουθήσει σε αυτήν την προσπάθεια μου να μεταδώσω στον κόσμο τις απόψεις μου.


                                                                              Ελπίζω να έχετε όλοι μια όμορφη μέρα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου